Açılır Kapanır Menü


Bir süredir bloguma açılır kapanır menü eklemek istiyordum. Çünkü klasik menüde istediğiniz herşeyin linkini koyacak kadar yer bulmak mümkün olmadığı gibi düzen sağlamak da kolay değil. Bu yüzden birkaç esas linkle yetinmek gerekiyor. Halbuki ziyaretçinin kolaylıkla ulaşmasını istediğimiz bağlantılar her zaman bu kadar kısıtlı olmayabiliyor. Örneğin ben özellikle kategorilerin - her ne kadar yan menüde olsa da - ana menüde de yer almasını istiyordum. Aslında bu öyle olmazsa olmaz birşey değil ama görsel olarak da ilgi çekici olduğu için bloguma uygulamaya karar verdim.

Birkaç saat süren uğraşlarım nihayetinde istediğimi elde etmiş olsam da bu, o kadar kolay olmadı. Birkaç farklı sitede yer alan bilgi ve kodlardan yola çıktım ve her defasında çuvalladım. Çünkü hem istediğim gibi değiştirebileceğim hem de uygulaması kolay birşey bulmak zaman aldı. Ama sonunda Hyperjadulz adlı blogda istediğim bilgiye ulaştım. "How to Create Drop Down Navigation Menu With Sub Menu in Blogger" başlıklı yazıdan faydalandım. Sitedeki kodları bloguma ekleyip, uygun bir dizayna kavuşturmak için biraz değiştirdim. Ve işte, şu anda görüp test edebileceğiniz gibi artık DRT23'ün açılır kapanır menüsü (drop down menu) var.

Blogu daha kullanışlı ve güzel yaptığına inandığım bu menü ile artık DRT23'le özdeşlenen SumTech teması da daha güzel.

1 yorum :

hayırlı olsun inşallah benim de aynısının tıpkısının bir benzerinden olacak :)

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!