Hangi Lost Karakterisin?

Milyonları peşinden sürükleyen Lost için son yaklaşıyor ve Lost severler için de heyecan artıyor. Fakat heyecanlı olduğumuz kadar üzgünüz de! Artık nasıl geçtiğini anlamadığımız - yaklaşık - 40 dakikalar, merakla beklediğimiz yeni bölümler, "previously on Lost" girişi ve o oldukça tuhaf başlangıç jeneriği olmayacak. Doğrusu çok özletecek kendisini ve eminim bir benzeri daha yıllar içerisinde yapılamayacak - en azından benim için.

Yaklaşan sonun hüzün ve merak karışımı ilginç duygusu içerisinde birkaç kelam ettikten sonra yazımın esas konusuna geçmek istiyorum. Çoğu insan dizileri izlerken zamanla oturan karakter özellikleri ve senaryodaki kaderleri itibariyle bir karakteri kendisine daha yakın hisseder. Kendisiyle arasında tuhaf bir bağ oluşur sanki. Bu aslında diziyi izleyici için daha keyifli kılar - ta ki favori karakteriniz öldürülene kadar :)

BuddyTV, Lost severler için oldukça eğlenceli bir oyun hazırlamış. Çoktan seçmeli 15 soruya yanıt veriyorsunuz ve bu küçük test sonucunda size en çok hangi Lost karakterine benzediğiniz söyleniyor. Eğer soruları içtenlikle ve aceleye getirmeden yanıtlarsanız sonucun tutarlılığı artacaktır. Ancak bir uyarı: sonuçta benzer çıktığınız Lost karakteri sevmediğiniz biri de olabilir. Gerçekleri duymaya hazır olun!

Ben de oyunu oynadım ve sorulara verdiğim yanıtlar itibariyle Benjamin Linus'a benzediğim sonucu ortaya çıktı. Doğrusu benzer yanlarımız bayağı var ama ekleyeyim ki ben korkulacak biri değilim :) (Hoş, Benjamin de "We're the good people," veya buna benzer bir söz söylemişti ya!)

"Which Lost Character Are You?" oyununa ulaşmak için buraya tıklayın!

Aynı sitedeki diğer bir güzel oyun ise sizin Lost kaderiniz - malum, dizi kader kavramıyla oldukça alakadar. Eğer uçuş 815'in yolcularından biri de siz olsaydınız karşılaştığınız olaylara nasıl tepkiler verirdiniz (testin soruları) ve başınıza neler gelirdi (oyunun sonucu)?

Bu oyunun sonucu beni bir kez daha şaşırttı; çünkü benim oyunumun sonucu gerçekten benzer durumda olsaydım kuvvetle muhtemelen isteyeceğim şey çıktı: Adada yaşamaya devam etmek. Kendimi bu açıdan John Locke'a benzettim :)

"What Is Your Fate On Lost" oyununa ulaşmak için buraya tıklayın!

İyi eğlenceler!

Not: Oyunları oynarsanız sonuçlarınızı nasıl bulduğunuzu buraya yorumlamayı unutmayın.

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!