DRT23 2 Yaşında!

Tam iki yıl evvel blog dünyasına ilk adımımı atmıştım. Hatta ilk yayınladığım yazı çok sevdiğim televizyon dizisi Lost hakkındaydı. O günden bugüne kadar birçok farklı konuda yazılar yazdım ve DRT23 bugünlerine ulaştı. Tabi sadece içerikle değil aynı zamanda DRT23'ün tasarımıyla da bol bol uğraştım.

Amacım blog vasıtasıyla okuyucularıma ulaşmak ve yazarken fikir cimnastiği ve bilgi alışverişi sağlamaktı. Konunun da yazım üslûbumun da sınırı yoktu. Böylece ortaya çeşitlilik çıktı ve DRT23 farklı renklerde, tatlarda yazıların bir araya gelerek oluşturduğu bir ileti sofrası oluverdi. Akıp giden zamanın da anlamlı bir anısı olarak kaldı bugünlere ve yarınlara. Zihnim çalıştığınca devam edeceğim bu sofrayı zenginleştirmeye ve misafirperverlikle ağırlayacağım soframa konuk olanları. Her zaman daha iyisi için çalışacağım yani. Bugüne kadar bu masada beni yalnız bırakmayanlara teşekkürü de bir borç bilirim; bir kez gelip bir daha uğramayanlara bile.

Nice yıllar, DRT23!

Bir Blogun Felsefesi başlıklı yazımı okumak için tıklayın.

6 yorum

B log yazmaya seni benim vesile ettiğimi esgeçmişsin ya helal sana :P

Yanıtla

@ MaFiAMaX,
Nerden bizi bulaştırdın ya :) Haha, yazmadım ama unutmadım da.

Yanıtla

doğum günün kutlu olsun drt
yaşa hep yüreklerde

Yanıtla

@ WAH-AL,

Şairden, küçük bir şiir de DRT23 için...
Eyvallah

Yanıtla

selam arkadaşlar banada ogretsenizya bu iş nasil yapilir valla ben yapmaya kalktim kafayi yicem hadi be bir sevap alirsiniz işte ben gerekli bilgilerimi göderirim yaparsaniz bir güzellik salih_tekcan1986@hotmail.com dan ulaşirsiniz okey

Yanıtla

@ salih,

Blog yazmaya başlayan birinin karar vermesi gereken şeylerden biri bu işi ne ciddiyette yapmak istediğidir. Bu soruya verdiği cevaba göre ya en temel özellikleriyle Blogger'ı veya diğer blog sağlayıcıları kullanır veya interneti kullanarak daha fazla şey öğrenir ve kendini ve blogunu geliştirir. Elbette ikincisi için daha fazla zaman ve emek gerekir. Ama ne kadar ileriye gitmek istiyorsak o kadar yol yürümeliyiz.

E-posta adresine sana bu konuda yardımcı olacak bazı linkleri gönderdim. Umarım faydalı olur.

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!