ALF ve Kara Şimşek Meltem Tv'de

80'lerden 3 Unutulmaz Dizi başlıklı yazımda çocukluğumun unutulmaz dizilerinden bahsetmiştim. Geçen gün uyduda yeniden kanal araması yaptıktan sonra birkaç yeni kanal (bazıları gerçekten yeni, diğerleri daha önceden bizim uyduda olmayan) bulduk. Bunlardan biri de Meltem Tv'di. Kardeşim, Meltem Tv'de ALF'in yayınlandığını öğrenince bana haber verdi. Bugün de yine Meltem Tv'de bir başka efsane dizi Kara Şimşek'in de yayınlandığını öğrendim. İyi ki kanal aramasını yapmışız da Meltem Tv'yi bulmuşuz.

Bu aralar tatilde olduğumdan gün içinde bol bol televizyon izleyebiliyorum. Sabahları güne ALF özel bölümünü izleyerek başlıyorum [Evet, biraz geç uyanıyorum :)]. Akşamları da yeni bölümü var. Ancak diğer Amerikan dizileri gibi kısa sürüyor. Keşke peşpeşe birkaç bölüm verselerdi!

İzlemek isteyenler için ekleyeyim: Sevimli uzaylımız ALF'in komik maceraları hafta içi hergün saat 10:30'da (ALF Özel) ve 18:45'de (yeni bölüm); akıllı otomobil Kara Şimşek ise Cumartesi günleri 18:00'de.

Bizi 80'lerin bu unutulmaz dizileri ile buluşturduğu için Meltem Tv'ye teşekkürler!

3 yorum

BENCEDE ÇOK GÜZEL... MELTEM TV DEN ALLAH RAZI OLSUN

Yanıtla

valla ben yeni gördüm ama hala yayında karaşimşek.tşkkrler

Yanıtla

c.tesileri 18:00 de meltem tv de ;) knight rider

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!