Problem Çözüldü


26 Aralık 2009 tarihli "Blog Hırsızlığı" başlıklı yazımda DRT23'te kullanmak için hazırladığım ve paylaşıma açmadığım SumTech Blogger temasının başka bir blogda izinsiz kullanıldığını duyurmuştum. Yine bu yazımda çabalamama rağmen bu blogun yazarlarıyla iletişime geçemediğimden yakınmıştım. Bu yüzden bu yazıyı yazarak blogu afişe etmiş ve bu üzücü durumu blog dünyasına açmıştım. Yazıyı yayınladığımın ertesi günü SumTech'in izinsiz kullanıldığı İntervelet adlı blog, SumTech temasını kaldırdı ve başka bir tema kullanmaya başladı. Aynı gün intervelet.blogspot.com yazarlarından Navio.XII bu yazıya yorum yaptı ve sonra bir süre yorumlar üzerinden konuştuk ve durumu irdeledik. Sonuçta Navio.XII temayı bilinçli olarak çalmadığını, bahsi geçen blogla daha fazla ilgilenmediğini ve ona ulaşmak için kullandığım e-posta adresinin de doğru olmadığını söyledi. Özür diledi ve benden bu yazıyı kaldırmamı istedi.

Navio.XII'e inandım ve özürünü kabul ettim. Ve istediği gibi "Blog Hırsızlığı" başlıklı yazımı da bugün (14 Ocak 2010) itibariyle yayından kaldırıyorum. Dilerim bir daha buna benzer bir olayla karşılaşmam ve blog dünyası hırsızlık vakalarından kurtulur.

Aşağıda "Blog Hırsızlığı" başlıklı yazımın yorum bölümünde yazdıklarımızı yayınlıyorum:

Navio.XII
27 Aralık 2009 04:09

temanin ALTİNDA zaten kaynak yaziyordu Anlamiyorum. yani :) al değiştim temayi oldumu.

GM
27 Aralık 2009 09:53

Zaten mesele o değil. Yazıda da bahsettiğim gibi ısrarlı çabalarıma rağmen iletişime geçmemen ve bu yüzden Analytics verilerimin zarar görmesi. Şimdi görüyorum ki isteyince iletişim kurmak o kadar da güç değilmiş! Fakat hala hem suçlu hem güçlü tarzında bir hava takınıyorsun (yorumunda görüldüğü gibi).

Yine de yeni teman hayırlı olsun...

Navio.XII

07 Ocak 2010 11:55

Hayir arkadaşim.. intervelet le ilgilenmiyorum - e-mail adresimde farkli o yüzden İletişime geçememen Normal. genede K.bakma

GM
08 Ocak 2010 12:42

Blogger profilinde Intervelet'in "vural" isimli başka biriyle birlikte sahibi olduğun görülüyor. Hem de temayı blogunda kullanmaya başladığını kendin söylemiştin. Şimdi neden interveletle ilgilenmiyorum dediğini anlayamadım. Ama önemli değil; konu kapandı zaten.

Navio.XII
08 Ocak 2010 19:20

(: Hayir Kapanmadi.. senin temanida çalmadim açiklayim istersen dinle arkadaşim
http://nettheme.blogspot.com/

adresinden Temayi İndirip SENİN "css" kodlarin ile değiştirdim ve sonuc senin teman ortaya Çikti :) inan farkinda değildim zaten arka plani ve sidebar kisminda ufak değişiklikler yapmiştim + senin adresinide gösteriyordum daha sonra Duştu benin jeton :) benim asil bloglarim

www.rahatsizadamlar.blogspot.com
www.pcdefteri.blogcu.com arkadaşim neden yalan söyleyim senin emeğine sayğisizlik yapayim.

GM
08 Ocak 2010 22:03

Anlaşılan biraz ilginç bir olay. Senin bu işi bilinçli olarak yapmamış olman sevindirici. Ancak bundan sonra ilgilenmesen de ortak yazarı olduğun bloglardan sorumlu olduğunu unutma bence. Ya da o blogdan ayrılır. Bu da sana tavsiyem.

Neyse, sanırım artık konu kapandı :)

Navio.XII
08 Ocak 2010 22:48

yazi silinirse kapanicak.. (: benim bir bilişim şirketim var ve bu yazi beni utandiriyor. silersen çok sevincem

GM
09 Ocak 2010 13:04

Pekala eğer istersen yazıyı kaldırırım, niyetim kimseyi utandırmak değil. Ancak blogdan yazıyı buharlaşmış gibi kaldıramam. Durumu izah eden ve iyi niyetine istinaden bu yazıyı kaldırdığımı ve olayın kapandığını açıklayan kısa bir yazı yazmak durumundayım.

Navio.XII
13 Ocak 2010 14:41

Teşekkurler arkadaşim anlayişindan dolayi

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!