Ufak Tefek Yenilikler


Bloga yazı yazmak kadar tasarımıyla ilgilenmeyi de seviyorum. Bugüne kadar birkaç hazır ve kendi yapımım tema denedim bu blogda. Fazla kodlama bilgim olmasa da idare ediyorum. Zaman zaman diğer tasarımcıların hazırladıkları yeni Blogger temalarını inceleyip yeni fikirler edinmeye de çalışıyorum.

DRT23'te geçen Mayıs'dan beri, yine kendi hazırladığım ve SumTech adını verdiğim temayı kullanıyorum. "Featured Content" denen yazı slaydı aparatını ilk kez bu temayla kullanmaya başlamıştım. Otomatik yazı özetleme aracını temaya entegre etmek dışında, özellikle tasarıma yönelik bir değişiklik bugüne kadar yapmamıştım - yazı başlığı arka plan rengi hariç. Yaptığım son değişikliklerle ilk kez temayı görsel olarak modifiye etmiş oldum.

Peki SumTech'deki bu ufak değişiklikler nelerdir? İki yerde değişim var: Birincisi, "header" denilen başlık bölgesinde. Menü satırındaki mavi dalga tasarımı, yine temanın renklerine uygun ve daha canlı bir RSS ikonu, ve daha belirginleştirdiğim arama kutusu buradaki yenilikler. İkinci bölge ise gönderilerin alt bölümü. Devamını oku butonunu değiştirdim (Hatırlayacağınız üzere öncekisi yeşil renkliydi.) ve yazar, tarih, yorum gibi bilgilere küçük görseller ekledim.

Umarım tasarımdaki bu ayrıntı değişimleri beğenirsiniz. Temayla ilgili tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı da okumak isterim.

Kendi Blogger blogunuz için tema arayışında iseniz "En İyi Blogger Tema Kaynakları" başlıklı yazımı okumanızı tavsiye ederim.

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!