Heroes: Bir Hayal Kırıklığı

Tam olarak hatırlayamıyorum ama birkaç yıl evvel CNBC-e'de şans eseri Heroes dizisinin ilk bölümüne rast gelmiştim. Dizi hakkında daha önceden bir bilgim yoktu; ancak ilgi çekici bir hikayesi olduğu anlaşılıyordu. Bilimkurgunu seven biri olarak diziyi takip etmek isterdim ama nedendir bilmiyorum Heroes maceram başladığı yerde bitti. Tabi daha sonraları birkaç kez daha rast gelip izlediğim oldu. Aslında kaliteli bir yapım olsaydı bir yerlerden bulup diziyi baştan izlerdim!

Kalitesiz olduğunu ima etmek istemiyorum. Öncelikle dizinin çok orijinal olmasa da cezbedici bir hikayesi var - ya da vardı. Ancak daha sonra Heroes yapımcıları, yazarları bu iyi malzemeyi kullanamadılar ve büyük hayran kitlesini ve reytingleri erittiler. Kısacası efsane olabilecek bir dizi kestane oldu! Yok canım o kadar da değil ama efsane olamadı işte. Hatırlıyorum da bir zamanlar Lost ile kıyaslanıyordu; bu kadar gelecek vaat ediyordu yani. Ama artık o düzeyden çok uzakta olduğunu reytingler - hadi reytingleri gösterge olarak kabul etmeyelim - izleyici yorumları gösteriyor.

İşte burada dizinin iyi takipçilerinden biri olduğunu anladığımız ve dizi dünyasının nabzını tutan 22dakika.org yazarlarından dkamoy'un aynı sitedeki yazısına kulak veriyoruz: "Heroes'un Başarısızlığına Tarihi ve Rakamsal Yaklaşım".

Bir dizinin omurgası olan senaryosunun üretimi sürecinde zamanla yaşananlar ve sonuçları üzerine güzel bir yazı olmuş. Okuyucu yorumları ise bahsettiğim hayal kırıklığını gösteriyor.

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!