Türkçe Lost TNT'de


Lost fenomeni TNT'de başlıyor.

Tüm dünyada ilgiyle izlenen dizinin TNT'de yayınlanacağını daha önce de duyurmuştum. Fakat henüz yayın bilgileri tam olarak net değildi. Dizinin pazartesi günleri yayınlanacağına dair verdiğim bilgi sabit olmakla birlikte bazı yeni bilgiler var. Birincisi dizi Türkçe dublajlı olarak Pazartesi günleri saat 21.15'te yayınlanacak. İlk bölüm bu pazartesi (7 Nisan) geliyor. Bununla birlikte isteyenler için dizinin orijinal sesli (İngilizce) versiyonu alt yazılı olarak aynı haftanın Pazar günü (İlk bölüm için bu tarih 13 Nisan Pazar.) yayınlanacak. TNT, daha sonra yayın zamanında değişikliğe gider mi bunu bilemiyorum ama bence izleyicilerin alışması açısından, en azından ilk sezon değişiklik yapmamaları yerinde olur. Ayrıca hafta boyunca çeşitli gün ve saatlerde tekrar yayınları muhtemelen olacaktır. TNT'den bir de sürpriz var: Reklamda bu pazartesi ilk iki bölümün peş peşe verileceği duyuruluyor. Bundan sonraki haftalarda da iki bölüm ard arda yayınlanıp yayınlanmayacağını bilmiyorum. Fakat dizinin hali hazırda ilk üç sezonu mevcut olduğu için bu uygulamayı sürekli yapabilirler ve bence de daha güzel olur.

Orijinal alt yazılı tekrarın pazar günleri olacağını söyledim. Fakat saati normal yayından farklı. Pazar yayınları 22.45'te ve bana bu saat biraz geç gibi geldi; özellikle iki bölüm ve reklamların toplamda yaklaşık iki saat süreceğini düşünürsek.

TNT'nin Lost reklamını buradan izleyebilir, TNT yayın bilgilerine (uydu frekansı...) buradan ulşabilirsiniz. İyi seyirler...

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!