TEMA23

DRT23 açıldığından beri iki aya yakın zaman geçti. Bu kısa süre içerisinde üç farklı tema kullandım. Bunlardan ilki Blogger'in sunduğu temalardan biriydi. İkincisi ve şu anda kullandığım üçüncüsü, web tasarımcıları tarafından hazırlanmış bedava temalar. Bu kadar sık tema değiştirmek iyi mi kötü mü bilmiyorum ama doğrusu temalar üzerinde çalışmak ilgimi çekiyor. Bu nedenle son birkaç gündür kendi özgün temam üzerinde çalışıyorum. Adını TEMA23 koyduğum temayı yoğun çalışmalarım sonunda kısa sürede kullanıma hazır hale getirdim. Burada TEMA23'ün beta sürümünü kullanmaya başladım. DRT23 okuyucularının tamayı inceleyip görüşlerini burada veya deneme sayfasında belirtmeleri temanın geliştirilmesinde ve varsa aksaklıklarının giderilmesinde çok yardımcı olacaktır.
TEMA23'ü hazırlarken kullanım kolaylığı, ilgi çekicilik, özgünlük, renk uyumu gibi kıstasları dikkate aldım. Umarım temayı siz de beğenirsiniz.

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!