TEMA23 2.0

DRT23 yayına başlayalı uzun zaman olmadı. Henüz iki aydır yayında olan bloguma birkaç farklı tema uyguladım. Birkaç gün önce kendi özgün temamı oluşturmak için çalışmaya başladım. İlki TEMA23 olan özgün temamı bloga uyguladıktan kısa süre sonra, ana yapı olarak benzer fakat görsel olarak daha güzel olan ikicisini, TEMA23 2.0'ı bugün itibariyle kullanmaya başlıyorum.
Okumayı kolaylaştıran, gözü yormayan renkleri uyum içerisinde kullanmaya çalıştım. Parlak, canlı ve aynı zamanda sade bir görünüm oluşturmaya çalıştım. Sonuçta ortaya çıkan yeni temamdan son derece memnunun. Özellikle DRT23'ün anlayışına ve yapısına uygunluğu ve orijinal oluşu beni en çok menun eden özelliği.
Internet Explorer ile sorunsuz çalışıyor. Mozilla Firefox'ta ufak tefek hatalar görülüyor. Diğer internet tarayıcılarda nasıl çalıştığını test edemedim. Bugüne kadar DRT23'ü takip edenlerin %63'ü Internet Explorer, %35'i ise Firefox kullanıcısı. Explorer kullanıcıları siteyi sorunsuz görüntülemeye devam edecek. Firefox'taki sorun ise sadece ufak tefek, görsel birkaç sorun. Yine de yapabilirsem bu sorunları gidermeye çalışacağım. Sonuç olarak görselliğin yanında yeni tema teknik olarak da iyi durumda.
Hep daha iyisi için uğraştığım DRT23'te, tema için de sürekli uğraştım ve her seferinde bir adım ileriye götürdüm. Artık bu son adımla DRT23'ü tema olarak istediğim noktaya ulaştırdığımı düşünüyorum. Umarım sizler de yeni temayı beğenirsiniz.

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!