Yeni Tema

drt23'ü hazırlamaya başladığımda henüz Blogger hakkında pek birşey bilmiyordum. Fakat bir Çin atasözü "Dinlersen unutursun; görürsen daha geç unutursun; ama yaparsan asla unutmazsın!" der (Tam hatırlamıyorum, yaklaşık olarak böyle bir şeydi). Ben de işin içine girerek kısa zamanda kendime yettiğince bir şeyler öğrendim ve gerçekten bunları birileri bana anlatsa yapamazdım. Daha önce kullandığım tema Blogger'da hazır olarak vardı. Bu yüzden tek yapmam gereken seçmekti. Fakat Blogger'in sunduğu tema sayısı az olduğundan bunların içinden kendimce en güzel olanı seçmeme rağmen aklımda yakın zamanda bir değişikliğe gitmek vardı. Nihayet bu fırsatı buldum ve uzun süren aramalardan sonra hoşuma giden, öncekine göre daha canlı bir temayı uygulamayı başardım. Umarım siz de beğenirsiniz.
Aslında bir site için görünüştense içerik daha mühimdir. Ben de elimden geldiğince okunasıca yazılar yazmaya çalışıyorum. Fakat dürüst olmak gerekirse, insanların gözlerine hitap etmek okunma oranını arttırıyor. Her ne kadar para kazanmak için blogu kullananların sayısı her geçen gün artıyor olsa da benim amacım para kazanmak değil. Nitekim blogumda reklam yayınlamıyorum. Ama okunmak ve daha çok kişiye fikirlerimi iletebilmek için drt23'ün de popülariteye ihtiyacı var. Bunu için fazla çabalamasam da elimden geleni yapmaktan çekinmek de pek akıl kârı değil.
Bugüne kadar drt23'ü takip eden değerli arkadaşlarıma bu yazı vesilesiyle teşekkür etmek istiyorum.

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!