Geleceğe Dönüş CNBC-e'de

Bilim kurgu deyince aklıma ilk gelen film Geleceğe Dönüş serisidir. İlk bölümü 1985 yılında çekilen seri özellikle o yıllar için oldukça etkileyici görsel efektlere sahip. Ama izleyicisini sinemada yayınlandığı yıllarda etkilediği gibi bu günde etkilemeyi başaran sadece görsel efektler değil aynı zamanda oyuncuların muhteşem performanslarıdır. Baş rollerdeki Michael J. Fox ve Christopher Lloyd'un yanı sıra diğer aktörler de her üç filmde de işlerini iyi yapmışlar.Zaman yolculuğunu konu alan film şaşırtıcı ve akıllıca yazılmış senaryosuyla benzerlerinden ayrılıyor. Ben filmi tv'de izleyebildim (ilk film beyaz perdedeyken ben portakal kabuğunda vitamindim:); izledim dediğim her bölümü en az on kez izlemişimdir. O kadar güzel ve derin bir hikayesi var ki hem her seferinde yeni bir ayrıntıyı keşfettim hem de sıkılmadım. Şimdi tv'de verseler yine izlerim. Nitekim tam da dediğim gibi Türk televizyonlarında pek çok kanalda sayısız defa yayınlanan üçleme yeniden ekranlarda. Şimdiye kadar bir kaç farklı seslendirme ile izleme fırsatı bulduğumuz seriyi şimdi orijinal dilinde, Türkçe alt yazıyla izleyebileceğiz. CNBC-e'de ilki 7 Şubat'ta yayınlanacak serinin diğer bölümleri de birer hafta arayla ekranlara gelecek.Hakkında belgesel hazırlanan, fan siteleri kurulan dünyaca ünlü Geleceğe Dönüş (Back To The Future) serisini kaçırmamalısınız. Daha önce hiç izlemeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum. Daha önce bir kez bile izleme şansına sahip olanlar ise bu haberi aldıktan sonra zaten izleyeceklerdir. Ayrıntılı bilgi için http://www.cnbce.com/filmler.asp?GroupID=12

1 yorum :

Deneme yorumu!

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!