Nisan Üzülmesin!

Bloga yazı yazmayalı çok uzun zaman oldu. Üzerinde konuşulacak birçok şey olurken fırsat bulup birşeyler karalamaya bir türlü zaman bulamıyorum. Bunun görünürde iki nedeni var: Birincisi bu yıl derslerim biraz daha ağırlaştı ve şu anda sınav dönemindeyim. Bu yüzden blog arşivine bakarsanız bu ay hiç yazı yazmadığımı göreceksiniz. Zaten yazının başlığını "Nisan Üzülmesin!" koymamın nedeni de bu. Bugüne kadar her ayda ama az ama çok birşeyler yazmışken bu güzel bahar ayını es geçmek olmazdı. Ben de hazır biraz vakit bulmuşken bu yazıyı yazayım dedim.

Gel gelelim ikinci nedene: Diğer blog yazarları da iyi bilir ki güzel birşeyler yazmak için bunu bir ihtiyaç gibi hissetmek gerekir. Yani artık birşeyi dışa vurmak, anlatmak ya da ortaya birkaç fikir atmak ihtiyacı duyan kişi bunu gerçekleştirmek için, yazmak için, bir şekilde zaman bulur. Ben bloga son zamanlarda pek birşey yazmamışsam demek ki bu ruh halimle ilgili. Hani "ilham geldi," derler ya, işte biraz bunun gibi.

Bu arada bu yazının konusu sadece yazmak - ya da yazmamak - olmasın! Şu anki blog temasını ben hazırlamıştım ve aşağı yukarı geçen Ekim'den beri bu temayı kullanıyorum. Malum, yaz da geliyor; yeni bir tema yapayım dedim. Bir süredir bunun için de arayıştaydım. Nasıl birşey olsun diye düşünürken yap boz, yap boz birşeyler ortaya çıkmaya başladı. Tema geliştirme gibi işlerde kullandığım Lab23'ten yakın zamanda tamamlayıp DRT23'te kullanmaya başlamayı düşündüğüm temaya bakabilirsiniz. Önerilerinizi bu yazının altına veya Lab23'te her hangi bir yere yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Tema tamamlandığında yeni bir yazıda ayrıntılardan bahsederim.

Şimdilik bu kadar...

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!