Yeni Dönem Başlıyor

DRT23'te Eylül ayıyla birlikte yeni bir dönem başlıyor. Yaklaşık yedi aydır yayında olan DRT23 okuyucularının desteğiyle yoluna devam ediyor. Bu yolda bugüne kadar sürdürdüğü ilkeli ve özgün yayıncılığına devam edecek olan DRT23 yine önemli ve ilginç haberleri ve geniş bir yelpazedeki konuların değerlendirildiği özgün makaleleri okuyucularıyla paylaşmayı sürdürecek. Ayrıca çeşitli soruların yer aldığı anketleriyle takipçilerinin fikirlerini ölçmeye devam edecek. Yine zaman zaman Blogger dünyasına yeni temalar katmayı sürdürecek.

Elbette bir blogun veya web sitesinin en önemli unsuru içeriğidir. Fakat okuyucunun rahatlığı ve siteyi kolay kullanabilmesi de oldukça önemlidir. Bu bağlamda bugüne kadar çeşitli temalar kullanmış olmakla birlikte yeni dönemde sizlerin de beğeneceğini umduğum yeni bir temayı kullanmaya başlıyorum. Yukarıdaki resimde bir önceki tema olan Underground temasıyla DRT23'ten bir görüntü yer alıyor. DRT23'ün yeni teması halihazırda kullanmakta olduğum "Rev Theme".

Kısaca Rev Theme'den bahsetmekte fayda var. Bu temayı hazırlarken Brian Gardner tarafından hazırlanmış olan Revolution Pro Media temasından ilham aldım. Revolution temasının dizayn unsurlarından yola çıkarak, kendi yorumumu da katarak Rev Theme'i hazırladım. Zaten verdiğim linkten Revolution temasını incelerseniz ana hatlarıyla benzerlik göstermekle birlikte pek çok farklılığın olduğunu da göreceksinizdir. Yani son haliyle Rev Theme (İlham kaynağıma atfen bu ismi vermeyi uygun buldum.) orijinal, özgün bir temadır.

İlham aldığım Revolution temasını hazırlayan Brian Gardner'la birlikte Rev Theme'i hazırlamamda bana yardımcı olan MaFiAMaX'e teşekkür ederim.
Bitirirken; kullanmaktan mutluluk duyduğum Rev Theme'in DRT23 okuyucularınca da beğenilmesini umuyorum. Yeni tema ile yeni dönemde yeni yazılarda buluşmak üzere...

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!