FunkyZine 2.0 Blogger Teması

DRT23, Blogger dünyasına tema katkısında bulunmaya devam ediyor.

Blogger kullanıcıları yeterince çok çeşitte Blogger teması olmamasından yakınır. Açıkcası vaktinde bundan ben de şikayetçiydim. Ama zamanla Blogger tema sayısında önemli ölçüde artış oldu. Bu artışın en önemli etkeni Wordpress temalarının Blogger'a uyarlanması.

Funky Zine teması da bunlardan birisi. Orijinal olarak wpthemedesigner.com'dan ChiQ tarafından Wordpress için tasarlanmış. Daha sonra bloggertricks.com tarafından Blogger'a uyarlanmış. Son Blogger temalarını incelerken bu güzel temaya rastladım. Ancak sidebar denen yan kısmı ve menüsü oldukça sade ve basit; temanın yazı bölmesiyle uyumsuz. Ben de kolları sıvadım ve bu temayı geliştirmeye çalıştım. Sonunda ortaya Funky Zine 2.0 çıktı.

Temada yaptığım birkaç değişikliği şöyle sıralayabiliriz:
1.Sidebar'ı tamamen değiştirdim ve daha belirgin, göze hoş hale getirdim.
2.Üst menüyü değiştirdim.
3.Daha güzel bir arama kutusu koydum.
4.Yazı altlarına "Bookmark" tuşu koydum.
5.Bazı dil - Türkçe'leştirme - sorunlarını giderdim.

Sonuçta, orijinaline benzeyen fakat bazı yönleriyle daha iyi bir tema ortaya çıktı. Funky Zine 2.0 demosunu BETA23'te inceleyebilirsiniz. Özel bir demo blogu açmadığımdan, normalde temaları denediğim BETA23'te bir süreliğine yayında olacaktır. Ancak dediğim gibi BETA23'te zaman zaman temalar değiştiğinden siz bu yazıyı okurken demo linki geçersiz hale gelmiş olabilir.

Yukarıdaki resimde görülen Funky Zine 2.0 temasını buradan indirebilirsiniz. Kullanmaya başlamadan önce menüyü, RSS bağlantı adreslerini ve logoyu değiştirmeniz gerekecek. Umarım beğenirsiniz!

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!