Blog ve Siteniz İçin Ücretsiz Anket

Pek çok blog ve web sitesi takipçilerinin herhangi bir konuda veya siteyle ilgili düşüncelerini öğrenmek için anket kullanıyor. Ben DRT23'te zaman zaman anket kullanıyorum ve anketlerin site ile takipçiler arasında önemli bağlardan biri olduğuna inanıyorum. İlk zamanlar Blogger'in kendi anketini kullandım ancak yeni temada sorun çıkardı. Bunun üzerine anket denince akla ilk gelen site, PollDaddy'nin anket hizmetinden faydalanmaya başladım. PollDaddy, kullanıcılarına kendi özgün anket şablonlarını hazırlama hizmeti de sunuyor. Ancak bu hizmet fazla kullanılmıyor olacak ki gezdiğim sitelerde özgün tasarımlı anketlere pek rastlayamadım. Bunun üzerine harekete geçtim ve çeşitli anket şablonları hazırladım. Tasarladığım ve tasarlamaya devam etmekte olduğum anket şablonlarını isteyenlerin kendi sitelerinde, bloglarında ücretsiz kullanımına açmaya karar verdim. Belli aralıklarla şablon serilerinin resimlerini yayınlayacağım. İçlerinden beğendiğiniz bir anket şablonu olursa ve bunu sitenizde kullanmak isterseniz yapmanız gereken bir kaç küçük şey var: gurkanmollaoglu@gmail.com e-posta adresime şu bilgileri göndermelisiniz:
  • Beğendiğiniz anket şablonunun kodu
  • Anket sorusu
  • Anket cevapları (Cevaplar ilettiğiniz sırada dizilecektir.)
  • Anket kapanış tarih ve saati
  • Birden çok şık seçimine izin verip vermediğiniz
  • Anketi cevaplayanlara belirttiğiniz cevaplar dışında cevap hakkı verip vermediğiniz
  • Aynı bilgisayardan birden çok yanıtlamaya izin verip vermediğiniz
  • Sonuçların gösterilmesi(oy sayısı ve yüzdeleri) /Sadece yüzdelerin gösterilmesi / Sonuçların gizlenmesi (Bu seçeneği seçerseniz anket sonuçlarını kullanıcılar göremez ve sonuçlar anket kapandıktan sonra e-posta adresinize gönderilir.) seçeneklerinden hangisini seçtiğiniz
  • Anketin genişliği px cinsinden (Belirtmesseniz standart genişlikte olacaktır [190 px])
  • Sitenizin adresi

Daha kolay kullanım için isterseniz Hazır Özellikleri seçebilirsiniz. Böylece yukarıdaki adımlara takılmadan sadece ilk dört ve son maddedeki bilgileri e-postama gönderebilirsiniz. Bu sayede aradaki detaylarla uğraşmamış olursunuz.

E-postanız kısa sürede değerlendirilecek ve anketinizin html kodu ve anketi blogunuza (Blogger için) koymanın kolay yulunu anlatan e-posta adresinize gönderilecektir.

Elbette polldaddy'de hesap açarak herkes kendi anketini oluşturabilir. Ancak kısa zamanda dikkat çekici anketlerle sitenize renk katmak istiyorsanız DRT23'ün ücretsiz hizmetinden faydalanabilirsiniz.

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'yi doğru kullanma ve argo sözcüklerden kaçınma hassasiyetiniz için teşekkürler!